FAQ - často kladené otázky



 Musel jsem přeinstalovat systém (mám nový počítač) a program se mi spustil v "Neregistrované verzi", přestože jsem se již jednou registroval. Musím se registrovat znovu?

    Nemusíte, pouze je nutné program znovu aktivovat zadáním nových Registračních údajů. Z neregistrované verze programu Nezmeškej využijte nabídku Registrace -> Znovuzaslání registračních údajů. Otevřou se Vám internetové stránky, kde zadáte e-mailovou adresu, na kterou byl program registrovaný. Poté Vám budou zaslány registrační údaje platné pro nově nainstalovanou verzi programu Nezmeškej. Registrační údaje je možné v rámci jedné registrace aktualizovat maximálně 5x.


 Změnil jsem e-mailovou adresu a nové registrační údaje mi nejdou zaslat

    Pro opětovné získání Registračních údajů je opravdu nutné uvést stejnou e-mailovou adresu, která byla uvedena při registraci. Pokud již k původní schránce nemáte přístup, napište e-mailem požadavek o změnu - uveďte původní a novou adresu.

 Chtěl bych program Nezmeškej používat doma i v práci. Jsou v tomto případě nutné 2 registrace?

    Pokud bude program sloužit pouze pro Vaši potřebu, stačí, když se zaregistrujete pouze jednou. Není tedy nutné platit registrační poplatek dvakrát. Předání registračních údajů jiné osobě ovšem může být kvalifikováno jako trestný čin...


 Existuje verze pro mobilní telefony nebo pro Linux?

    Bohužel, program je k dispozici pouze pro Windows.

 Po nainstalování novější verze se z programu ztratila všechna data.

    Novější verzi programu je vždy nutné nainstalovat do stejného adresáře, ve kterém byla původní verze (standardně C:\Nezmeskej). V případě, že byl program nainstalován do jiného adresáře, je nutné zkopírovat soubor data.ini z původního do nového adresáře.


 Ztratila se mi z programu všechna data a soubor data.ini je prázdný.

    Program si ukládá záložní soubory do podsložky "backup" (standardně C:\Nezmeskej\backup). Pro obnovu postupujte následovně:
    • zavřete program Nezmeškej, aby ne nebyl spuštěný
    • přejmenujte soubor "data.ini", např. na "data-puvodni.ini"
    • zkopírujte nejnovější/největší .ini soubor z podsložky "backup" (např. "C:\Nezmeskej\backup\backupnew2.ini") do hlavní složky a přejmenujte ho na "data.ini"
    • spusťte program Nezmeškej (soubor "nezmeskej.exe" v hlavní složce)